Інформація про доставку та оплату
Графік роботи call-центру
- пн-пт 09:00-18:00
- сб 09:00-15:00
Відправка по всій Україні
Ми надсилаємо замовлення з найближчого складу до вас. Наші магазини розташовані: Київ, Краматорськ, Слов'янськ. *Зараз працює магазин тільки у Києві.
Нова Пошта - найкращий спосіб доставки. При замовленні до 17.00 відправка того ж дня, якщо товар є в наявності у Києві. Звичайний термін доставки становить 1-3 дні. Компанія "Нова Пошта" має найбільшу мережу пунктів. Вартість доставки не входить у вартість товару та оплачується клієнтом при отриманні (якщо не вказано інше). Підрахувати вартість доставки можна, скориставшись калькулятором на сайті https://novaposhta.ua/. Зверніть увагу, що при пересиланні замовлення з післяплатою з клієнта утримується додаткова комісія в розмірі 2% + 20 грн від вартості товару.
Укрпошта - варіант бюджетної доставки, відправлення здійснюється в день замовлення, термін доставки 1-4 дні. За нашою статистикою час доставки за тарифом Укрпошта Експрес такий же, як у Нової Пошти. Якщо до вас ближче відділення Укрпошти, то є сенс вибрати цей спосіб доставки.
Самовивіз
Краматорськ - магазин "Комп'ютер ПРО", вул. Героїв України, 31 - тимчасово не працює
Слов'янськ - магазин "Комп'ютер ПРО", вул. Центральна, 43 - тимчасово не працює
Київ - магазин QWAY, вул. Щербаківського, 72 - працює
Оплата
- готівковий розрахунок
- безготівковий розрахунок (ФОП без ПДВ)
- оплата карткою в магазині у м. Київ; в магазині м. Краматорськ, м. Слов'янськ - на жаль, зараз неможливо
- накладений платіж: оплата при отриманні комісія 20 грн. +2% (Нова Пошта) та 2% від суми, але не менше ніж 10 грн (Укрпошта).
- переказ грошей (термінал, Приват24, монобанк)
Умови повернення, обміну та ремонту
Протягом 14-ти днів Ви маєте право повернути товар, якщо він Вам не підійшов. Відповідно до Закону про захист прав споживачів має бути виконано низку умов:
1) збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
2) товар не має слідів експлуатації (для телефонів та ТВ приставок - не повинно бути встановлено сторонніх додатків; на таймері розмови у телефоні не повинно бути більше 5 хвилин);
3) збережені заводські пломби, захисні плівки на товарі (тобто. товар має бути у тому вигляді, в якому ви його отримали); для товарів у блістерній упаковці – товар не розкривався;
4) у наявності товарний чек на виріб.
14 днів – саме стільки закон дає покупцеві, щоб повернути товар належної якості. Далі повернення можливе лише за гарантією.
Якщо Ви не маєте можливості повернути товар у нас у магазині або пункті видачі, то відправляєте його Новою поштою. Повернення товару з ініціативи покупця здійснюється за його рахунок. За законом протягом 7 днів ми повинні повернути гроші, але наш магазин це зробить того ж дня або наступного. Повернення здійснюється на картку будь-якого українського банку.
Протягом усього гарантійного терміну послуги перевізників сплачує покупець.
Умови гарантійного обслуговування прописані гарантійному талоні до товару.
Товар може мати допоміжні частини, на які не поширюється гарантія.
До допоміжних частин належать:
а) знімні акумуляторні батареї;
б) елементи живлення;
в) блок живлення (зарядний пристрій до акумулятора), автомобільний зарядний пристрій тощо;
г) пульт дистанційного керування;
ґ) USB-роз'єми, кабелі для підключення виробу до інших пристроїв тощо;
д) навушники, мікрофон тощо;
е) чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару тощо;
є) допоміжні носії інформації різних типів (програмне забезпечення, драйвери товару тощо);
ж) інструкція з експлуатації товару.